top of page
Inga taggar än.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

(Sims 3), Omsp mod


Omsp (One More Slot Please) modden är en utav de bästa moddarna jag har, helt ärligt, fast ändå var det bara någon månad sedan jag laddade hem den. Skälet till att det har tagit mig sådan lång tid för att ladda hem den är för att:

1: Jag tyckte att den verkade svår att använda.

2: Jag tyckte att den verkade onödig.

Inget av de ovanstående punkterna stämde dock. Den var jättelätt att använda och gör allting mycket mer verklighetstroende.

Men vad gör egentligen modden? Jo, själva modden är en rödvitrutig-ruta som man kan sätta föremål på och sedan höja upp. Detta gör att man kan t ex sätta ut smink på ett toalettbord eller böcker på ett nattduksbord.

Vill ni ha en tydlig video som förklarar och visar vad modden gör så klicka på klippet nedanför av Simsdeluxe.

Delen om Omsp-modden börjar vid ungefär 8:40

---

Om ni nu vill ladda ner modden så klicka HÄR

bottom of page